Vilken dag :O

Ojoj vilken dag :O Kom till skolan 8.20 och fick reda på att vi inte började förs halv 11, snacka om surt :/ Våran lärare som vi hade på första lektionen var sjuk så då fick vi jobba lite själva och andra lektionen hade vi hemstudier på, så man hade ju kunnat vara hemma och jobba till halv 11 i stället för i skolan :/  Sedan fick jag reda på att jag var tvungen att följa med på en informationskväll på eftermiddagen. Så kom hem för en halvtimme sen :O Men det var roligare än vad jag trodde det skulle vara i alla fall :) Vi gjorde marsipanrosor och delade ut kakor som vi har bakat, vi var ganska populära med kakorna kan jag säga, haha (; Sedan var jag och Amanda med i tidningen idag också (; Ni vet en sån där frågespalt som vissa har? En sån var vi med i alla fall (; Frågan var: Hur förbereder du dig inför vinter? Jag svarade att jag klädde mig varmare och Amanda köpte nya vantar :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0