Tisdag

Håller på att plugga så att jag inte ska få så mycket till lovet, har ju massa andra saker jag ska göra då :) Men nu har jag tagit en paus för att kolla på Vänner och äta :) Det blir spaghetti med köttfärssås :) Känns som det har blivit en väldigt stor variation med maten igår och idag, för igår fick vi makaroner och köttfärssås till lunch i skolan sedan till kvällsmat åt jag spaghetti och köttbullar och nu äter jag spaghetti och köttfärssås (; Imorgon blir det att baka hela dagen igen, har nästan bara bak kvar nu den här veckan utan 2 lektioner på torsdag (; Värsta skönt, men mindre roligt att vi går till 4 :/ Nu är vänner slut, så ska plugga nu (; Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så jätte mycket =)

2010-10-27 @ 17:55:35
URL: http://silverninas.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0