Onsdag

Kom hem för typ en halvtimme sedan, har varit på informationskväll för 9orna igen (; Var ganska kul, men det hade ju varit lite roligare om man hade haft någon från klassen med, för först skulle ju Malin med men sen blev hon sjuk :/ Och sen var det ingen mer i klassen som kunde eller så kunde de inte ta sig hem efter det :/ Men det gick ju bra i alla fall :)

Hade 2 prov idag också ju och de gick skit bra på båda :) Matten hade ju Freddie sagt var skit svår, men så hade han bara skämtat och jag hade ju trott honom! :/ Men som tur var så var det jätte enkelt och hygienen var inte heller så svår :) Imorgon har jag i samhäll och om ost, det kommer nog också gå bra tror jag, så det känns skönt :) Ska bli så skönt när man har blivit av med dem, var lite mycket med 4 prov 2 dagar i rad :/ Får hoppas vi inte får så igen :) Annars har det väll inte hänt så mycket idag, vi hade en liten kortare baklektion idag eftersom den läraren som vi hade skulle med på informationskvällen så då hann vi bara baka korv- och hamburgerbröd som jag tror 2:orna ska ha med sig till Tyskland imorgon. Blev lite förvånad att vi skulle baka det, men kul var det :) Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-10-20 @ 22:53:17
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv; okej :) jag sitter i skolan!

händer idag då?

2010-10-21 @ 12:22:53
URL: http://decevven.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0