Längesedan

Oj, nu var det längesedan jag skrev :O Men har varit hos syster i helgen sen följde hon med mig hem :) Så har inte riktigt haft tid att skriva :/ I alla fall igår bakade vi skit snygga muffins :) Fast de blev inte lika goda som de såg ut tyvärr :/ Det var chokladmuffins sen på var det mumsmums typ, så doppade man dem i smält choklad sen strödde vi på med kokos :) Vi råkade ha lite för mycke citronsaft i mumsmums grejjen så det smakar lite mycke citron av dem (; Men de går ju att äta :)

Imorse var typ alla skit trötta i klassen så de gjorde typ så att jag blev trött också :/ Men sen på rasten efter första lektionen gick Amanda och Louise och köpte dextrosol så då blev de pigga och då blev jag pigg igen också :) Det har väll ite hänt nå roligt i skolan idag :/ Fick kalops till lunch som var lite mindre god, haha (;


Våra muffins :) Visst ser de goda ut? :)


Kommentarer
Postat av: johanna

ser supergoda ut ju! :D skicka en på posten!? :D

2010-10-05 @ 17:01:26
URL: http://jjjohannna.blogg.se/
Postat av: albinsmamma.devote.se

Du den ser god ut.. kanske bakar såna när jag fyller år, kan ju va kul att bjuda på=)

2010-10-06 @ 15:08:40
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gott!

2010-10-06 @ 17:04:25
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oh va god den ser ut! ;o

2010-10-06 @ 17:20:56
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: mandii

dextro hjälper faktiskt, blev ju nästan hyper :D

2010-10-06 @ 17:43:44
Postat av: mandii

Och jag vill inte klaga, era muffins var goda MEN jag fick ett hårstrå i min :(

2010-10-07 @ 23:56:56

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0