:)

Fick sluta halv 2 idag istället för 10 i för att våran vikarie tyckte att vi jobbade så bra :) Idag ska jag väll fortsätta plugga, känns som att det är det enda som jag har skrivit om de senaste dagarna, men det är ju typ det enda jag har gjort :/ Men på torsdag har jag gjort de mesta proven i alla fall, det enda provet som jag vet nu att vi kommer ha sen är på torsdag nästa vecka. Vi kan inte ha så många prov nästa vecka heller eftersom vi har bak hela onsdagen, torsdagen (-2 lektioner) och på fredag :) Idag ska jag nog också gå ut och springa en runda också, borde ju hinna med det idag eftersom vi slutade så tidigt, haha (; Idag har vi förresten bara haft två olika lektioner, haha (; Vi hade sovmorgon till halv 10 och då hade vi engelska sen har vi haft 3 lektioner med livsmedelkunskap :/ Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Tilla

Skönt att sluta tidigare! :)

2010-10-19 @ 19:21:54
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0