Träning! :)

Körde ett riktigt träningspass idag, haha :D Var ute och sprang en sväng först och sedan gjorde jag lite styrkeövningar :) Får hoppas jag inte har träningsverk imorgon, men det tror jag inte :D Ska försöka börja träna mer nu, märkte att min kondition har blivit ganska mycket sämre sedan jag flyttade hit :P Så ska väll försöka träna upp den igen. Men man känner sig inte så sugen på att gå ut när det är flera minusgrader ute, så får passa på nu när det är bara -2 :) Haha, när jag hade tränat klart, så tänkte jag att det var jobbigt att klockan redan var 7, men sen när jag kollade på den såg jag att den bara var 4 (; Man får så mycket mer ledig tid när man slutar tidigt i skolan! :D

Nu sitter jag och kollar på vänner, men det är snart slut så blir väll att plugga då (; Ha de bra!




Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0