- och +

Har skit ont i halsen men har inga halstabletter! :( Så funderar på att gå och köpa det, om jag orkar som jag inte tror att jag kommer göra, haha :) Är väll all städning som har gjort det, haha :)

Imorgon får jag jullov och då blir det att åka hem!!! :) Ska bli skönt att vara hemma mer än bara en helg, hinner ju typ inte träffa några då och så känns det så "stressigt" och allt :/ Tänk att det redan är julafton på fredag också! :O Känns som att december bara har flugit iväg! haha :) Men det ska bli skoj, som alltid :) Nu ska jag fixa lite här i lägenheten så ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Helena och Emilia

Sv: Jo såklart du kommer våga:) det är askul när ma väl står där:) För då känker man all träning är värt det:) hehe aha åh va tråkigt:( Jag har aldrig varit så inne på att spela fotboll:) jag tycker det ser så tråkigt ut att springa efter en boll:D hehe men det kanske är roligare om man väl går på det:)<3

2010-12-20 @ 20:22:39
URL: http://freefallin.webblogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0