Träningsverk!

Blir många inlägg idag, haha :) Men har ju inte berättat om min dag än så tänkte göra det nu! Vaknade med världens träningsverk efter idrotten igår så det var ju "kul", speciellt eftersom jag visste att vi skulle storstäda bageriet idag (; Men jag lyckades ju ta mig igenom dagen i alla fall, så det var ju bra? Vi fick sluta 2 timmar tidigare också för vi var klara eftersom det har städats där hela veckan, så fanns inte så mycket kvar åt oss som tur var haha :) Såg lite tomt ut när alla stick (ställer massa plåtar i en sådan) m.m. var borta haha :) För de hade plockat ut det mesta från stora bageriet och ställt det i lilla istället :P

Efter skolan har jag typ inte gjort någonting, har inte orkat :/ Ska väll gå och lägga mig snart, är ju så trött :/ Fast ändå :) så, haha :) Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: adina

sv: Ja, visst är dem? Älskar mina skor! De är från Nelly och kostar 399 kr. Finns i beige, rött och svart, dessvärre är svart och beige slutsålt. Men kolla in lite då och då på Nelly, de kommer in ibland!

2010-12-17 @ 22:20:51
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan:) är allt bra med dig?

Btw, fin blogg!

2010-12-18 @ 11:40:50
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha ja, eller synd om den som inte ens får ligga där, men kanske förtjänar att ligga där :O

haha ojdå :O med mig äre bra :)

va göru?

2010-12-18 @ 11:42:57
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0