Här är det en rubrik, har bara lite för dålig fantasi!

Har precis kommit hem från Amanda som är sjuk, stackare! Men får hoppas att jag inte har blivit smittad, för sjuk är det sista jag vill bli nu till jul och allt! Men i alla fall på bussen hem fick jag både ett reflex och åka gratis! :O För hade för lite pengar på busskortet så då skulle jag fylla på det, men bankkortsgrejen på bussen funkade inte så därför slapp jag betala :) Så gick typ plus ju, haha :) Nu ska jag svara lite på kommentarer som jag för en gång skull fått ganska många av :O Fast det är ju alltid kul med kommentarer så det får ni gärna fortsätta med! :) Senare ikväll kommer också Dagens bild, så ha det så bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: moa - F O T O B L O G G -

bara bra med mig :)

2010-12-18 @ 21:44:12
URL: http://moasfoto.blogg.se/
Postat av: Alina

jo det är kanon! =)

2010-12-18 @ 21:46:50
URL: http://alinah.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0